Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Sanna - 20 januari 2014 14:05

Har inte skrivit på över en vecka så är väl dax nu :-)

Jobbade ju 16-22.10 söndagen som ni vet :-) så efter jobbet tog jag mig en promenad hem till en kompis som jag fick sova över hos :-) tack S! <3
Det ledde klart till att stiga upp halv 7 för hon skulle till skolan men det va det värt! :-)
Så blev en fika igen (älskar Broqvist konditori!) och sen bussen till Oskarshamn klockan 10 :-)
2h senare får jag äntligen se min älskling igen! :-D <3

Veckan har varit lugn, skulle ha jobbat mycket i garaget men då allt har krånglat så har vi helt enkelt tagit "semester" och klart ägnat hela torsdagen till att söka jobb :-)
Fick även reda på att älsklingen varit på intervjun och fick reda på att det bara gällde en halvtid... Och man slutar inte en heltid för en halvtid! Lite därför jag sökte så många jobb... För får vi en varsin halvtid kan vi ändå få det att fungera! Men vi får vänta och se...

Precis när jag skulle in på sista stället ringde svägerskan och frågade om vi kunde va barnvakt :-) nemas problemas :-) bara att packa ihop sina grejer och åka ner till Växjö igen... Men systerdottern är ju så mysig så det va det värt :-)
Förutom att vi knappt hann lämna Oskarshamn innan vi körde på ett rådjur... Fick polisens tillstånd att åka därifrån så bara att fortsätta resan.

På fredagen ställde vi klockan på halv 7, hon skulle va på dagis kl 8, men vi försov oss och vaknade halv 8...
8minuter i 8 parkerade vi utanför dagis och då hade vi ändå hunnit bajsa, byta om och ta medicinen ;-) starkt jobbat tjejen! :-)

vi ägnade sedan dagen åt att ringa försäkringsbolaget, hälsa på min far (efter en frukost på McDonalds ;-) ) och sen hem till mamma :-)

Lördagen ägnade vi åt att montera extraljus på mammas bil :-) hatar sånt men älsklingen hade lovat henne så då får man väl göra så...

Igår va det valkonferens på V och eftersom jag ska stå med på regionalistan (landstingslistan) så är det väl lika bra att va där :-) lite långtråkigt men men...

Sen hem till Karlshamn :-) handla och rensa ur bilen... Sen lite mat och sovdax...

Idag får älsklingen lämna bilen på karossen och gå hem... Dumma rådjur :-/
Själv måste ja göra lite här hemma och bada, sen får vi se...
Men först mat

Höres<3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards