Direktlänk till inlägg 22 oktober 2016

Morgonmys <3

Av Sanna - 22 oktober 2016 06:31


Legat här snart 1h... men svårt att säga nej till Killen ^^'
Vaknade halv 6 så han vaknade ju när jag gick på toa x) så fick lite kvalitetstid med lille gosen <3


Såå söt! ^^

Är dock både hungrig (på morgonen???), kaffesugen och har en del att hinna med innan vi åker hemifrån, så borde börja röra på fläsket! ^^

Haha killen tycker verkligen inte om telefoner, han försöker trycka bort både den och händerna hela tiden xD Haha, ne har han vaknat till liv borde jag det också ^^

Puss / / Sanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 11 januari 2018 15:08

Vill ju gärna göra om här hemma, o färgpaletten e redan vald! Grått, mossgrönt, mörkbetsat, mässing o svart metall ...

Av Sanna - 8 januari 2018 16:03


Trött, har ont i både skuldra, lår och händer - och spegelbilden tycks göra allt för att håna mig ännu mer!Klippte som vanligt av håret på sidorna häromdagen, men resten behöver jag hjälp med. Mamma har aldrig tid längre o de vänner som lovat hjälpa ...

Av Sanna - 17 oktober 2016 13:25

Mycket har hänt det här året, och en av grejerna var att jag föll för en kille som sedan kom att te sig som ett svin! Vi blev aldrig tillsammans, för när jag väl fattat vad jag egentligen kände så hade han fallit för en annan (som i sin tur behandlad...

Av Sanna - 17 oktober 2016 11:16

Vill verkligen att han ska lära sig var han bor innan jag släpper honom hur som... Men "selen" är då verkligen inte poppis xD Får bli lite mat sen - inte ens ätit frukost ju... :$ Puss / / Sanna ...

Av Sanna - 17 oktober 2016 09:51


Nu har jag haft en sisådär 2h att morna till mig ^^' sitter dock gärna kvar liiite till... :$ Både tvättmaskin och diskmaskin är igång, kaffet framför mig och lilla Killen sovande bredvid mig ^^ Har lite jag hade tänkt få gjort idag, men det k...

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards