Alla inlägg under januari 2015

Av Sanna - 7 januari 2015 18:14

Blev att jobba idag så ska tillbaka till Karlshamn snart (framme typ halv 9 men ändå...) så påväg iallafall :-D
vi va riktigt duktiga igår, plockade undan julen (det lilla som kom fram) och tvättade :-) sen upp tidigt idag för att ta 6.07bussen till Växjö... inte många timmars sömn men men...
nu är jag iallafall ledig tills på lördag då jag jobbar nästa gång :-) så kommer hålla mig till Karlshamn tills dess :-p

Men nu vill jag att bussen ska komma... glömde vantarna hemma :-( <3

(Längtar till soffan och filtarna!)

Av Sanna - 6 januari 2015 14:44

Här kommer vad jag fick :-) firade ju några gånger :-p den 24de i osby, den 25e i moheda, den 26e i Oskarshamn, samt den 28onde i Olofström... i samband me jobb och annat vill säg :-p

I osby:
Lakritspastiller, nagellack, marsipanfigur, strumpor, 150kr på sf-bio, plåster, mer godis, blockljus, den årliga tomten, ett kort med ett meddelande om att jag ska få nya cykelsadlar, sminspegel, ringar, örhängen, 500kr och förvaringslådor :-) mycket jag vet, men farmor vill att det ska vara många paket...


I moheda:
Mobilskal (på bilden syns även ringarna jag fick dagen innan ;-) ), porslinsälva, filt med ärmar samt ljusstakar

I Oskarshamn:
Dessa härliga grejer jag inte ens vet vad jag ska kalla x)


I Olofström: pengar, ljuslykta, innetofflor :-) sen åkte vi på nyårsrevy :-D <3

Av Sanna - 5 januari 2015 18:24

Hem till Karlshamn igen :-) har inte varit hemma på ett tag så längtar :-p

Kom på att jag inte varit så aktiv här på bloggen på sistone (igen) :-$ men lovar en mer detaljerad update imon :-p så allt från julklappar till jobb och nyår tar vi då :-)
<3

Chip får pryda dagens inlägg :-p < 3

Av Sanna - 1 januari 2015 11:19

Vet att det egentligen skulle skrivas inatt men hade annat för mig som ni förstår ;-) är hos svägerskan så tar det lite lugnt nu :-)
Gosar me älsklingen :-D

Nåja, höres <3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards