Alla inlägg under mars 2014

Av Sanna - 26 mars 2014 13:16

Älskar det här programmet! Men så fort det är slut måste ytterkläderna på för då blir det en snabb march till stationen... Hatar att skynda men vad ska man göra...?
Får slänga ihop mina grejer i pauserna för lämnar inte Tv:n nu! :-D <3

Av Sanna - 26 mars 2014 10:40

Sitter och väntar på att kaffet ska bli färdigt och undrar vart tiden försvann? Sover ju som vanligt bort halva dagen... Nåja, dags att börja röra på sig. Måste ju hinna Me en del innan ja far till Växjö! (tåget går 14.19 så ni vet ;-) ) men först kaffe :-D <3

Av Sanna - 26 mars 2014 01:14

Har svårt att somna på grund av vinden... Skitjobbigt! :-/ älsklingen sover så han slipper ju höra det, men vad spelar det för roll när det är jag som far illa av det?? Vill sova :-(<3

Av Sanna - 25 mars 2014 21:50

Blev en väldigt lugn dag...
Imorgon blir det att fara till Växjö igen :-/ blandade känslor kan ja säg! Vill ju va här Me min älskling :-/ men men...

Godnatt <3

Av Sanna - 25 mars 2014 13:56

Lovade ju att ta en update så här kommer en om min torsdag :-)

Bokbord och skoldebatt på Katedral i Växjö :-P en ny medlem värvad och många trevliga samtal :-) trevligt! Jag och en till från Växjö samt en från förbundsstyrelsen (hon debatterade åt oss) :-P

Fredagen var jag med en kompis på Grand Samarkand :-) mys! Blev lite smått innan älsklingen hämtade mig :-)
Innan jag åkte in blev det dock lite mat ;-) min version av äggmackot :-D

Lördag en runda på stan Me älsklingen och hans syster Me sambo :-) sen jobb. 17-22

Söndag skulle lillebror firas så vi åkte lite tidigare än nödvändigt till mitt jobb så vi hann handla kakorna innan ja började :-) jobbade sen 15-22 innan hemgång till Karlshamn :-)

Så det var min helg :-) <3


Och självklart sällskap vid matlagningen ;-) <3

Av Sanna - 25 mars 2014 12:21

Dog Whisper och kaffe är en bra combo har jag kommit underfund med :-P
Har förberett frukosten till sen men är inte hungrig nu :-P

Och sen... Vi får se :-) <3

Av Sanna - 24 mars 2014 15:34

Får väl ta lite i taget då...

Åkte ju till Växjö i onsdags för ett Ung Vänster"möte" (eller rättare vi var 2 Pers som satt och gick igenom några datum) och sen hem till mamma :-)
Där fick jag en liten överraskning när farmor satt vid köksbordet! Hon ringde mamma (det ska tilläggas att de inte kommer överens minsta lilla) på tisdagen och åkte för att överraska lillebror (som praktiskt taget sagt upp kontakten med henne...) på födelsedagen. Livrädd som hon är för hundar så fick dom stackarna vara inlåsta i mammas sovrum...

Säkrast att bara skriva om en dag i taget så vi syns sen :-) <3



Sita I den omgivning hon trivs bäst <3

Av Sanna - 24 mars 2014 12:07

Hade precis skrivit ett långt inlägg och skulle bara lägga till en bild så försvann allt... Orkar inte skriva om det nu

Höres<3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards