Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Sanna - 11 mars 2014 07:26

Förlåt för dålig update!

I onsdags kom ju far ner för "intervju" på torsdagen, satt mest bara och va social mot honom hela kvällen :-) gick på stan när ja väntade på honom, och mitt i allt oväsen ringde ortopeden :-P fick en tid för undersökning dagen därpå 10.40 :-)

Så torsdagen blev det alltså tidig uppgång :-/ tog 6.07 bussen så fick spendera ungefär 3h på favoritkonditoriet i Växjö innan undersökningen som tog max en kvart :-P

Utanför sen sprang ja på en kompis som höll mig sällskap till bussen :-) kul!

Väl hemma satt pappa uttråkad och trött... Mötet hade tydligen gått jättebra fram tills han nämnde att han varit bagare. Folk tror verkligen inte att det är ett så pass tungt jobb som det faktiskt är!
Fast på fredagen fick han samtalet att jobbet va hans ;-) (tydligen efter lite tjat från min älskling ;-)

Sen åkte vi och lämnade av pappa i rottne innan vi for till Oskarshamn :-) lugnt och skönt i riktigt fint väder! Nu är det vår! :-D

Söndag åkte vi förbi Rottne på vägen hem och hämtade självklart upp pappa igen :-P

Typ 23 nånting fick jag ett sms om ja kunde jobba igår (alltså dagen efter) 7.55-14.05 Aja, så det fick bli en tidig morgon igen... :-/ 4,40 bussen fick jag ta närmare bestämt! :-S
Passade på att handla lite hundgodis innan hemfärd också för vi skulle till svärmor :-P det uppskattades ska ja säg! ;-)
När ja kommit typ halvvägs mellan Älmhult och Olofström smsar jobbet igen och frågar om ja kan jobba idag 15-19... Så åker 11 sen...

Va det nått mer... Jo när vi åkte från svärmor passade vi på att åka och hälsa på hennes föräldrar :-P mys :-)

Nu frukost, sen duschen :-)

Höres<3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards