Alla inlägg under augusti 2014

Av Sanna - 26 augusti 2014 12:11

Var totalt kaos och försökte fixa om det... nja i lådorna lyckades jag iallafall, men i skåpet i övrigt ser ut som förut... :-$


mobilen är på laddning därav den konstiga vinkeln ?

Av Sanna - 21 augusti 2014 17:45

Och har precis lika ont den här gången :'(

Sitter just nu hemma hos min far o väntar på älsklingen... har inte sett honom på jätte länge så längtar!

Av Sanna - 18 augusti 2014 14:41

Det slår som spön i backen men d e nått som inte stämmer...


utsikten från köksfönstret

?

Av Sanna - 17 augusti 2014 12:13

Steg upp för en stund sen och väntar på att kaffet ska bli klart :-) får se va den här dagen bjuder på då :-p

?

Av Sanna - 17 augusti 2014 00:42

Mamma kom hem efter en shoppingrunda på Alvesta marknad med en jättepresent i form av en surfplatta (fortfarande på laddning men imon så ;-) ) och ny mobil :-) tänker inte släppa min gamla Nokia än, men fram tills mitt abonnemang tar slut har jag nu alltså 2 mobiler :-p så betydligt mycket lättare för att kunna blogga nu ;-)

God natt ?

Av Sanna - 1 augusti 2014 12:48

Jag kan ju inte ha samma som igår, hur gott det än va...


Ostpanerad omelett :-)


1. Vispa ihop 2-3 ägg med 2-3 msk grädde och en nypa salt.

2. Lägg en klick smör i stekpannan. Hyvla ost och täck botten på stekpannan med skivorna. Stek på medelhög värme tills det blir "små bubblande hål" i osten.

3. Häll över äggblandningen. Stek i nån minut utan att röra om. Lägg på din favoritfyllning (tex svampstuvning, rökt kalkon och basilika mm). Stek nån minut till.

4. När äggblandningen börjat stelna (ej helt kan vara ganska lös längst upp) ta och vik över halva omeletten så att den formar en halvmåne (se bilden). Stek i nån minut till. (troligtvis för att kanterna ska hinna fästas ihop :-) )

receptet är hämtat från recept.se :-)

Får se vad jag har hemma... Smaklig måltid på er! :-) <3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards