Alla inlägg under maj 2014

Av Sanna - 30 maj 2014 15:52

Vaknade runt halv10 av att älsklingen kom Me kaffe på sängen :-) sen en snabb dusch och sen snabbt göra lägenheten hundvänlig innan svärmor Me sambo kom och hämtade oss för en skogspromenad Me hundarna :-) mys! Sen åt vi på stan innan vi gick hem för kaffe :-) inte länge efter att de åkt kom hennes (svärmors) ex Me sin nuvarande för lite kaffe - trevligt

Ida har jag mest bara packat inför helgen och tittat på tv... Ska Me älsklingen t min mor som ja inte sett på en halv evighet... :-D så kommer inte vara så social här...

Trevlig helg <3

Av Sanna - 28 maj 2014 21:42

Trevlig dag det här blev då...
Sov ju inte inatt utan pysslade så va utanför tvättstugan klockan 7 i morse i hopp om att den som bokat morgontiden skulle komma. Tji fick jag... Halv 9 tröttnade jag och ringde vaktmästaren. Så efter att ha släpat en tung tvättkorg Me min onda hand som jag inte ska lyfta allt för tungt Me än fick jag äntligen sova lite!
Vakna klockan 2 och gick till affären för att förbereda maten som var klar tills älsklingen kom hem (spagetti&köttfärssås) sen somna han på soffan och nu bytte han till sängen... Stor mening att anstränga sig Ida när det ändå slutar Me att jag sitter i min ensamhet och undrar vad som hände... Skulle ju bli som AllaHjärtansdag typ men tji fick jag... Borde väl vänja mig...

Sova, det lät bra... Gonatt<3

Av Sanna - 28 maj 2014 05:02

Blev ett vikkort (13.5x13.5cm) Me snör"lås". Hade jag inte haft en sån gräslig handstil hade ni fått se den också men nu får ni nöja er Me framsidan ;-)

Av Sanna - 28 maj 2014 03:38

Tänkte ni skulle få en riktig DIY på hur jag gjorde :-)

Självklart började jag me ett kuvert, kunde ha gjort ett eget men valde att vara lat...

kuvertet (14x14cm) är från TGR och sen ville jag bara visa vad jag använde


Plus penna, linjal, suddi och sax förstås, men det tror jag ni räknar med :-)

Välj tema - som ni ser så har jag inte riktigt kunnat bestämma mig om det ska bli romantiskt eller "tufft" (hatar det ordet, men ni vet vad jag menar)

Välj material som passar ihop färgmässigt (fast vill du braka på med färg hindrar inte jag dig!) och klipp sedan till mellan 2 och 4 bitar, själv valde jag ett svartvit mönstrat papper (10x10cm), ett svart silkespapper (10x10cm) och ett vitt ritpapper (5x7cm) som jag centrerade Me ett tyghjärtan och skrev min älsklings namn. Jag valde att hålla det kvadratiskt men valmöjligheterna är oändliga! :-)


Sedan är det bara att klistra ihop allt. Silkespapperet knycklade jag ihop kanterna på för att få det lite roligare :-)


Slutresultatet :-)

Ne nu ska jag fortsätta med kortet istället :-P höres<3

Av Sanna - 28 maj 2014 01:59

Hittade denna söta "gör-din-egen-glitter-tavla" på TGR och eftersom jag är halvt galen när det kommer till både pyssel och nyckelpigor så kunde jag ju inte låta bli! :-D

Av Sanna - 27 maj 2014 23:13

Glömde tvätten så blir tvungen att stå utanför kl 7 imon... Så utnyttjar det faktum att jag inte kan sova till att knåpa ihop ett inbjudningskort till älsklingen <3 (middag- jag som hatar att laga mat...) vi firade ju inte riktigt AllaHjärtansdag så tänkte att imon blir bra :-)

God natt <3

Av Sanna - 27 maj 2014 16:39

Började dagen elva/halv tolv Me kaffe och passade därför på att testa en "ny" smak :-) zoegas black velvet :-P helt ok, men föredrar nog ändå det jag brukar använda - Gevalia ebony :-)

Annars har jag mest bara sorterat och vikit plastpåsar :-/
Nu är älsklingen hemma så jag ska vara social. :-)

Höres <3

Av Sanna - 26 maj 2014 18:42

Varit hos pappa några dagar nu :-) älsklingen plockade stygnen på mig i tisdags och på onsdagen hade jag tid hos arbetsterapeuten :-) annars har jag shoppat (Me svägerskan) röstat och varit på valvakan :-)
Sen har jag äntligen fått hem några av de grejer pappa beställt hem till mig ;-)


Lite smått och gott från TGR, Panduro, Åhléns (gelkajal), Cultrix (bok) och Lindex :-) sminkborstarna är från pappa och jag fick även nagellacksglitter (som blev kvarglömt...) nåja, får väl fortsätta plocka här :-P

Höres<3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards