Alla inlägg under september 2016

Av Sanna - 29 september 2016 20:37

Helt orkeslös igen... strax efter klockan 11 höll jag på att falla ihop vid maskinen, så valde faktiskt att gå hem... aja, 7 månader utan minsta lilla sjukskrivning iallafall ^^

Har inte orkat göra nått här hemma heller. .. :$ eller jo - skivat/pressat frukt att frysa in (till smoothies...)

Men annars har jag faktiskt bara sovit på soffan typ... :$


Paketet från Cubus kom igår ^^ 2 onepieces, ett par mjukisbyxor och gosesockar ^^
Precis vad som behövs i min redan överfulla garderob ^^' okej, byxlådan är ju i och för sig inte full... x)

Nehe jag vill sova igen. ..
Puss / / Sanna

Av Sanna - 29 september 2016 05:03


Ja igår var det ju äntligen dans igen :D såååå kul! (^^,)
Dock betydde d än en gång att jag fuskade me maten... ? aja, fick bli Subway istället ^^
Så nu måste jag ordna nått att äta tills idag... :/ ägg och sillmackor kanske? Har ju nytt bröd nu iallafall ^^'

Får också kolla om vi har några halstabletter kvar - hade ju samlat på mig en del för ett tag sen. .. sjukt obehagligt, kan knappt svälja och känns som att halsen är dubbelt så stor x(
Håller dessutom på att sprida sig till näsan också... urk för förkylningar!

Nehe få nått gjort också ^^ som att stiga upp t ex ^^'

Puss / / Sanna

Av Sanna - 27 september 2016 18:05


Haha, ja har visst en tendens till att beställa lite mkt ibland. .. ^^' aja, de choklad doppade nötterna/bären va löjligt goda iaf :$

Nu måste jag ju se till att använda det också, annars hade jag väl aldrig vågat visa er det... :$


Nu däremot är jag påväg till dansen ^^ missar lite av buggen, men det bryr jag mig faktiskt inte riktigt om.
Fortfarande lite halvseg o frösen av mig så orkar nog inte så mkt ändå...

Puss / / Sanna

Av Sanna - 27 september 2016 05:27


Sjukt trött... :$ och hungrig :o Ändå åt vi väldigt sent igår...
Pizza med vegme färs - Haha liite speciell smak men fullt ätbart :) x)
Man är ju knappast vegetarian precis ^^'

Nehe nu måste jag dra mig mot jobbet, lång dag idag också...

Puss / / Sanna

Av Sanna - 26 september 2016 23:27


Konstig dag idag :$
Aja nya tag imorgon ^^

Natti / / Sanna

Av Sanna - 26 september 2016 08:57

Dimmigt, kallt och mörkt - väldans trevlig cyklar i morse. .. sen när blev det så jävla mörkt om mornarna? :o

Frukostrast nu, i några få minuter till. .. lagom trött, men vaknar man 4.30 och får för sig att göra lite pilates så ^^' konstigt nog så känns det inte så mycket... men det kommer väl det me x)

Nehe, kaffet ska i också, får njuta av den lilla rast jag har ;)

Puss / / Sanna

Av Sanna - 25 september 2016 23:09


Först till en av exets nya vänner, lite bilmek, tjöt och hundbus ^^ blev där liiite längre än vad som var menat ^^' men svängde ändå in till mamma på vägen hem :) bjöds på korv med bröd, och jag fick hem min mixer ^^ En Magic Bullet som hon haft i åratal - knappt använd... :) haha kommer jag in i det här nya tankesättet ordentligt med mat och träning så kommer den nog bli välanvänd ^^ Haha hoppas jag xD

Nehe sova nu :) imon blir en lång dag med jobb, in till stan och handla, samt kanske dans (bugg så kan hända att jag försöker få nån att vilja umgås med mig istället xD )

Puss / / Sanna

Av Sanna - 25 september 2016 12:16


Men orkar inte laga mat - framförallt inte när exet somnat bredvid mig i soffan... haha typ enda sättet jag sett honom den här veckan -sovandes xD
Så blev ett lätt mellanmål istället ^^
Pumpakärnor, skållade mandlar och russin ^^'

Puss / / Sanna

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards