Alla inlägg under mars 2014

Av Sanna - 19 mars 2014 13:39

Känns som om det var igår som jag satt och gosade med världens sötaste bäbis och idag fyller du hela 17! :-* Grattis Grattis hjärtat <3

Av Sanna - 19 mars 2014 11:06

Skrev ju aldrig vad som hände förra helgen :-)
Va som sagt på hajk fre-sön, och från början var det menat att 16 ungdomar skulle komma men det slutade med att 2 kom... Så blev en lugn slappehelg istället... Och på söndagen kom svägerskan Me familj ut en stund :-) mys!

Igår tvättade jag, trist men välbehövligt!

Idag till Växjö och Ung Vänster och likaså imorgon (fast sover hos älskade mamma då <3 ;-) )
På fredag blir det att umgås en stund Me vännen E :-) mys mys :-)
Lördag umgås Me svägerskan innan jobbet som är 17-22 :-) och söndag är det också jobb 15-22 :-) ska tydligen också ha fått några arbetspass i sommar så ska kolla schemat :-D

Nu kaffe och "Efter Tio" Me Malou :-) idag intervjuar hon Håkan Hemlin och Jakob Gordin :-) som Nordmanfan är det ju intressant ;-)

<3

Av Sanna - 18 mars 2014 15:25

Vi har en varmluftsugn men den är allt annat än snabb... Så får vänta ett tag på min lunch...
Blir fryst pizza :-D

<3

Av Sanna - 14 mars 2014 10:34

God Morgon! :-)

Ja jag vet, för vissa har det varit morgon länge, men ni vet hur segstartad jag är ;-)

Kaffet igång så ska snart ta det :-) vad händer annars idag? Ja du... Jag måste till försäkringskassan, lägga maten i lunchlådor, packa inför helgen (scouterna! :-D ) och... Sen var det förhoppningsvis inte mer ^^

Va ska ni hitta på idag då? :-) <3

Av Sanna - 13 mars 2014 17:59

Är ju torsdag så då får man ju vara själv lite längre... Så vad ska man göra..? Äta lite tror ja. Höres<3

Av Sanna - 13 mars 2014 10:25

God Morgon, sömntutan här igen... Steg aldrig upp kl 7 med "pojkarna" som va menat, va på tok för trött...

Att det blev så sent igår är för att jag fick för mig att laga mat.. :$
Blev nått liknande lasagne till mig och älsklingen och moussaka till pappa som inte tål pasta/ris. Fast vi får äta den ikväll istället för det blev för sent xD

Men nu vill jag ha kaffe :-)

Höres<3

Av Sanna - 12 mars 2014 23:36

Upp med tuppen imorgon, eller aaa iallafall med älsklingen och pappa :-) lika bra det...

God natt <3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards