Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Sanna - 12 januari 2014 11:18

Eller jag hade nog helst sovit en stund till... :$
Men bussen går om mindre än en timme och jag ska hinna både packa om och klä mig...
Varför ska jag vara så segstartad på morgonen??? :$

Börjar inte jobba fören 1600 men ska jag komma i tid får jag åka in redan nu alltså... Så får väl sätta mig och ta en fika eller nått :-)

Nåja, får väl ta tummen ur det berömda och börja röra på mig :-P
Höres <3

Av Sanna - 12 januari 2014 03:13

Fredag slutade som en rätt hektisk dag... Skrev det aldrig då men hade stigit upp klockan 5! :-S

Efter att ha varit på nya expen en stund gick jag till Helges håla en stund :-) och efter att ha varit social en stund (och köpt ett till Victoria Frances pussel :-P ) gick jag till Akademibokhandeln :-) inte smart - de hade rea! Poket 20:-/st eller 10 för 100:-, böcker (hårdpärm) samma pris :-) och dum som man är så blir det ju de största och tyngsta böckerna klart...
Bilens historia i bilder, Hasse & Tage, 100 historiska slag, Madeleine (flickan som blev kidnappad 2007), jag överlevde (om folkmassmordet i Rwanda), skiss"kurs" anatomi människor, skiss"kurs" anatomi djur, horoskop skytten, horoskop skorpionen, samt den totalitära kokboken :-)
Allt detta hamnade sen i mitt skåp på jobbet och orkade inte ta med dom hem sen...
22.10 (eller nå got sådant) började jag traska ner till centrum, tar ungefär en halvtimme så hann till pressbyrån och köpa en kaffe :-)
Bussen går 00.15 så man fick ju lite tid att fördriva... Sen hinner man knappt halvvägs till Rottne äns en gång fören blåsan håller på att sprängas på mig... Va tvungen att kliva av! Så ringde pappa som mötte upp mig<3 så istället för att va hemma kvart i 1 va ja väl hemma halv 3 eller nått, och då ville pappa visa nått han hittat på nätet!

I morse skulle jag ha träffat mina kamrater klockan 10, (dvs åka från Rottne halv 10) men jag kom på vis i världen inte upp! :$ va inne 13.30 och då var dom ändå inte klara :-P
Men nu är alltså kallelserna till DÅKen klara :-D

Sen jobb och sedan trask till centrum igen... Fast denna gång med tunga påsar! :-S
Sprang på en gammal "kurskamrat" som kör taxi så fick lite sällskap en stund iaf :-)

Nu har jag och pappa slutat diskutera (och kolla söta djurbilder ;-) ) så nu är det sovdax igen :-) bara glad att det inte är en sån där 05.00-03.00 igen ;-)

God natt <3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards