Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Sanna - 5 januari 2014 21:31

Trevlig liten "roadtrip" ledde till Karlskrona och biltema :-) blev lite inhandlat så som 2 tänger (en eltång/avbitare och en vinklad låsringstång), en förvaringsbox, och 2 hundleksaker :-) älsklingen fick tag på det han behövde till bilen så han blev också nöjd :-P

Väl hemma åt vi (rester sen igår- fick av farmor) och tog det lite lugnt :-)
Tog en promenad för att få lite frisk luft och sen fick älsklingen för sig att ta ner alla julsaker... Sagt och gjort, så nu får jag trolla Me det jag har för att få det hemtrevligt igen... Om nu det är någon mening... "mannen" här i huset ska på anställningsintervju snart men säger inte mer om det fören det är klart, för i så fall blir det flytt tillbaka till Småland :-)

Aja, nu ska jag försöka övertala pojken till att det är dags att sova :-P

God natt <3

Av Sanna - 5 januari 2014 21:29

Trevlig liten "roadtrip" ledde till Karlskrona och biltema :-) blev lite inhandlat så som 2 tänger (en eltång/avbitare och en vinklad låsringstång), en förvaringsbox, och 2 hundleksaker :-) älsklingen fick tag på det han behövde till bilen så han blev också nöjd :-P

Väl hemma åt vi (rester sen igår- fick av farmor) och tog det lite lugnt :-)
Tog en promenad för att få lite frisk luft och sen fick älsklingen för sig att ta ner alla julsaker... Sagt och gjort, så nu får jag trolla Me det jag har för att få det hemtrevligt igen... Om nu det är någon mening... "mannen" här i huset ska på anställningsintervju snart men säger inte mer om det fören det är klart, för i så fall blir det flytt tillbaka till Småland :-)

Aja, nu ska jag försöka övertala pojken till att det är dags att sova :-P

God natt <3

Av Sanna - 5 januari 2014 11:36

Eller för mig är det morgon nu :-P somnade inte fören 3 eller nått... Så morgonkaffe nu :-)

Sen blir det biltema - Karlskrona eller Kristianstad? Har inte bestämt oss än... Försöker även få tag på nån som kanske vill följa Me :-P

Får se hur det blir :-P

Höres <3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards