Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Sanna - 9 januari 2014 13:01

Men hinner Me ett sista inlägg :-) vet inte om det lär bli så mycket fram till nästa måndag, ska iväg och är osäker på om det finns Internet där :-/
Nåja hör av mig när jag kan!
Nu väntar 2.5h resa för mig...

Ha det så bra så länge :-) <3

Av Sanna - 9 januari 2014 10:25

Packning - check
Matlådor - check
Diskning - nja nu blev det ju lite mer...

Gjorde baconomelett (ser inte så aptitligt ut men får duga...), bacon/soltorkade tomater/Charlottenlök-omelett(er) och ungsomelett med champinjonstuvning :-)
Samt att det vi hade sen innan va oxstek och sås (från farmor) som jag bara gjorde en sallad till, nån kycklingblandning av nått slag och spagetti med tomatsås :-) nu har vi nog så det räcker ett tag :-P

Höres<3

spagetti med tomatsås

Av Sanna - 9 januari 2014 07:24

Även att det fortfarande känns som natt... Inte ens 3h efter att man äntligen lyckades somna va det dags att gå upp X( allt annat än pigg kan jag säg!

Mycket som måste göras idag; packa inför en vecka i garaget, diska upp det sista sen igår (bara nån tallrik och lite matlådor typ) och laga mat... Har 3 matlådor klara här, men det är ju typ älsklingens kvällsmat och lunch imon, och min lunch idag... Jag behöver ju själv två till imon, en till lördag och en till söndag...
Jobbar 7.55-11 och 16-22 imon, 17-22 på lördag och 16-22 på söndag så mycket mat behövs ju... Fast när jag inte kunde somna så låg jag och funderade på hur mycket jag behövde göra och kom fram till 7, sen hittade jag 2 i frysen alltså behövs ju 5 till men när jag räknade upp det här blir der bara 4 :-S aja får räkna på det där en gång till sen, nu måste jag äta somnade hungrig så idag kanske man kan få i sig nån frukost?

Tåget går 13.19 så har iaf lite mer än 5h på mig :-)
Hör av mig sen om hur det går här ;-) <3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards