Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Sanna - 3 januari 2014 14:43

Älskar mina fina juliga muggae :-D o glöggmuggarna e ju gudomligt söta ;-)

Av Sanna - 3 januari 2014 14:16

Skriver väl lite i taget då...

Update nyår :-)
Va hos svägerskan och åt gott :-) 3rätters :-P
Förätt: en blandning av färska och soltorkade tomater, fetaost och vinegrettblandning över det och en liten stund i ugnen :-)
Varmrätt: marinerade kycklingklubbor i folie på grillen, hasselbakspotatis, sallad och tomat/pirripirrisås :-)
Efterrätt: nyttig chokladpudding av avokado mm :-) och hallonsås :-P
Mumma!

Jobb nyårsdagen 11-20 men Securitas hade inte fått reda på att vi skulle stänga 20 så vi fick ringa efter dom...
Jobb igår också :-) 6-11 så älsklingen stannade i Småland för att ja skulle kunna ta mig in :-P<3 inventering... Jippie...
Efter jobbet handlade ja och åkte ner till Karlshamn :-) Me 2 tunga kassar x)
Förberedde maten så bara att börja Me den när älsklingeb kom hem :-)
Spagetti och tomatsås :-) (färska tomater och kikärter ihopmixat, Charlottenlök, champinjoner oxh soltorkade tomater :-) krydda efter smak :-P ja hade i 2 vitlöksklyftor)

Sen fick vi ju packa upp väskorNa och julklapparna :-P fick mycket fint :-) förutom en massa godis och pengar fick jag en rysk (fake)pälsmössa, badlakan, prydnadssaker och ett pussel (Victoria Frances) :-)

Får se vad den här dagen bjuder på :-P
Höres<3

Allmänt · Jobb · Mat
Av Sanna - 3 januari 2014 13:49

Skrev världens inlägg och de bara försvann :@

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards