Alla inlägg under december 2013

Av Sanna - 21 december 2013 01:25

Igen.. Lyckades aldrig somna innan... Hatar sånna här nätter! Är svintrött men kan ändå inte få huvudet att sluta snurra :-(
Är dessutom hungrig sen nån timme tillbaka... Och när jag är hungrig tar jag allt negativt! Älsklingen vände sig bort från mig i sömne och när jag kröp närmare fick ja bara ett "ledsen hjärtat, ja klarar inte av det just nu"... Som vanligt vet jag inte om han sov eller inte, och att det var trycket på ryggen när jag kröp närmare som han inte klarade av, men ja vill ju ha närhet :-( bara hålla handen hade varit väldigt betydande just nu... Men klarar inte av avvisade just nu så la mig i soffan istället :-/ får se om ja somnar här då :-P

Visst känns det som om klockan är betydligt mkt mer än halv 2? Eller är det bara jag som tycker det...?

Får väl säga god natt för andra gången ikväll igen <3

Av Sanna - 20 december 2013 21:47

När vi kom hem igen va älsklingen på allt annat än bra humör pga sin smärta som idag är värre än på länge... Och humöret smittade av sig på mig... Och eftersom ja inte sovit vidare mkt inatt (lr aaa iaf 6h... 0:) ) och han har ju jobbat så va vi bägge väldigt trötta... :$ så somnade redan halv 7 :$ har väl vaknat några gånger bägge 2 men för ungefär en halvtimme sen klädde vi om - för självklart hade vi ju somnat Me kläderna på...

Men nu är det garanterat god natt :-) <3

Av Sanna - 20 december 2013 16:48

Nu har älsklingen äntligen kommit hem :-) så nu ska han bara äta något lite snabbt sen har han lovat att gå t stan Me mig för att köpa hårfärg och hämta ut julblomman vi fått av hyresvärden :-) (alla hyresgäster fick en sån).

Men nu ska ja hålla älsklingen sällskap en stund :-)

Kram <3

Av Sanna - 20 december 2013 14:42

Vet inte om dom. Syns så bra men ändå :-)

Av Sanna - 20 december 2013 12:59

Gör precis vad rubriken antyder :-) julpysslar! :-D har gjort ett antal hjärtan som ja ska fylla med pepparkakor och ta med till jobbet, julkorten skickades i måndags (hemmagjorda så klart) och nu gör ja julgranskulor :-) har några fler hjärtan att göra men borde nog ta en paus och äta :-P blir en kvarts kebabpizza sen igår :-P

Ska bara göra plats här först 0:)

Höres <3

Av Sanna - 20 december 2013 10:19

Sitter just nu och väntar på att kaffet ska bli färdigt :-) morgonkaffet, den bästa - och egentligen den enda koppen jag behöver - under dagen @-}--

Va bjuder den här dagen på då? Ja vet mycket jag borde göra men det brukar ju aldrig bli som man tänkt sig :-P

Va hade ni tänkt hitta på idag då? :-)<3

Av Sanna - 20 december 2013 02:38

... Men pojkvännen sover gott...
har legat och spelat på mobilen fram tills nu, ska försöka somna sen igen. Sover ja inte om en timme kan ja lika gärna stiga upp... Då är det ingen mening längre.

Har ju en del att göra även imon så vi höres väl då

Gnatt<3

Av Sanna - 19 december 2013 23:44

Vet att det var extremt länge sen sist men kände nu att det var dags att ta tag i bloggandet igen :-)

Ligger just nu och försöker somna... Går väl sådär... :-/ älsklingen har redan somnat sen en stund tillbaka så nu är det bara ja som väntar på John blund...

Va hittar ja på nu för tiden då...? Jo jag går ju fortfarande på föreläsningar och sånt (lr aaa ibland iaf...) och några få timmars jobb med jämna mellanrum. Har hunnit fira 1år med älsklingen vilket vi gjorde Me en mysig dag på stan <3 har även hunnit Me en "tjejkväll och ett biobesök Me några vänner som jag inte sett och umgåtts med på en halv evighet... Mys och skoji massor med andra ord :-)<3

idag jobbade älsklingen över för han skulle hjälpa en kompis Me hans bil (lr nått sånt) och efter det följde kompisen me hem oxh bjöd på pizza :-)

Ska nog försöka somna nu, om det går mellan snörvlingarna och nysningarNa vill säg :-)

God natt <3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards