Alla inlägg den 30 december 2013

Av Sanna - 30 december 2013 15:56

Även att det är sjukt svårt att få en bra bild på det...

Av Sanna - 30 december 2013 15:42

Och jag har inte gjort nått av det jag skulle...
Fastnade i tvn igen :-(

Har dock tvättat håret och försöker få upp mitt allt annat än normala frisyrval till något mer stilrent... Inte lätt! Sen måste ha packa också...

Ska hem till mamma och lämna tillbaka lisas halsband som jag lagat. Hon ska ha det på dotterns bröllop nyårsafton så på tiden hon får tillbaka det!

Sen hem till pappa och där ska vi sova :-)
Nyårsaftons ska vi till Åseda och svägerskan :-)
Nyårsdagen och dagen därpå är det jobb innan hemgång igen :-P

När man läser andras bloggar är det mycket om nyårsoutfiten och det tänker jag inte ge mig in på! För ja har aldrig riktigt brytt mig om nyår... Det har lixom aldrig varit mer än en filmkväll hemma. Men älsklingen är van vid extremt mycket fyrverkerier mm Me släkt och vänner... Raka motsatsen Me andra ord :-/ det är andra året på rad vi firar nyår ihop så det har blivit nått mitt i mellan hos hans syster :-S men men... Det blir nog bra...

Men nu måste jag öka takten här!
Höres <3

Av Sanna - 30 december 2013 12:35

Så här dags? Ja när man inte vaknar tidigare så blir det så :-)

Massor att göra Ida... Städa undan pysselgrejerna från vardagsrummet, och på kontoret - allt ska in i ett skåp som också måste städas i...!
Diska måste göras, vika tvätt och städa sovrum likaså... Yay! :-/


Va hände i helgen då? Inte mycket... Tog det mest lugnt och pratade mycket Me älsklingens farmor medan han själv va i garaget :-)

Hur nyår blir säger jag sen ;-)

Höres <3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards