Alla inlägg den 21 december 2013

Av Sanna - 21 december 2013 23:38

Efter ett långt och extremt mättande julfirande hos älsklingens morföräldrar slog vi oss ner i soffan här hemma för att titta på hans julklapp från mig - fast 6 :-) fick se den på bio som halvårspresent så tyckte d va en skoj julklapp :-P själv fick ja lampor tilk dockhuset jag håller på att renovera, 12 st dessertglas och godis :-P gut gut :-)
Men nu är det dags att dejta kudden :-P

Gnatt <3

Av Sanna - 21 december 2013 11:35

Somnade ungefär halv 4 eller nått sånt, efter att jag gått tillbaka till sängen igen... Va tvungen att väcka älsklingen för att han skulle flytta på sig men men...

Han vakande kl 9 och tyckte att nu ska vi upp! 1,5h senare (efter att ja fått kaffet serverat i sängen :-D ) gick vi ner till en secondhandbutik i stan :-) vrf vet ja inte för vi lämnade plånböckerNa hemma... :-/

Aja, nu har jag ätit lite, ska snart göra oss iordning innan lite julfirande :-)

Höres <3

Av Sanna - 21 december 2013 01:25

Igen.. Lyckades aldrig somna innan... Hatar sånna här nätter! Är svintrött men kan ändå inte få huvudet att sluta snurra :-(
Är dessutom hungrig sen nån timme tillbaka... Och när jag är hungrig tar jag allt negativt! Älsklingen vände sig bort från mig i sömne och när jag kröp närmare fick ja bara ett "ledsen hjärtat, ja klarar inte av det just nu"... Som vanligt vet jag inte om han sov eller inte, och att det var trycket på ryggen när jag kröp närmare som han inte klarade av, men ja vill ju ha närhet :-( bara hålla handen hade varit väldigt betydande just nu... Men klarar inte av avvisade just nu så la mig i soffan istället :-/ får se om ja somnar här då :-P

Visst känns det som om klockan är betydligt mkt mer än halv 2? Eller är det bara jag som tycker det...?

Får väl säga god natt för andra gången ikväll igen <3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards