Alla inlägg den 27 december 2013

Av Sanna - 27 december 2013 16:33

Älsklingen är inte hemma än... Börjar undra var han tagit vägen :-/ men han kommer väl vilken sekund som hellst... Kanske skulle ta och packa 0:) hehe ja det ska jag nog :-)

Höres <3

Av Sanna - 27 december 2013 15:07

Sitter just nu och tittar på lyxfällan i väntan på att tvätten ska bli klar :-)
Hatar att tvätta men man måste ju och det är rätt skönt att ha det gjorr :-)

Vad har hänt den här veckan då? I söndags åkte jag till pappa :-) svägerskan och hennes lilla familj skulle ändå till Växjö så åkte med dom :-)
I måndags var det jobb :-P 14-22.. Märks att man jobbar för sällan för blev helt slutkörd efter bara någon timme... Mär ja slutat kom älsklingen och hämtade mig och vi åkte hem till mamma :-) mys förutom att ja hade ont och va svintrött så va inte på så bra humör... :-/

Tisdag- julafton! :-D det betydde jobb från 7.30 till 16.00 och sen en snabb visit hos mormor & morfar (småkussarna måste ju få sina julklappar :-P ) innan vi åkte hem till lillebror och åt :-) att vi sen blev ovänner Me honom (han är ju världens lataste ibland...) hör ju inte till historien...
Mamma kom ju inte hem fören halv 11 och strax innan 12 kom lisa oxå hem.. Så mitt i natten öppnande vi julklappar :-) fick en jättefin lampa av min moster :-) presenten från älsklingen öppnade ja ju redan i lördags -lampor till dockhuset jag håller på att renovera :-P

Onsdag var det jobb igen, 11-15 :-) sen åkte jag, mamma, älsklingen och lillebror till morföräldrarNa för lite julfirande :-) mys!
Fick en filt av mormor & Morfar och seb vann jag julklappslotteriet i år igen :-P ett spel - anti-monopol. Ganska kul faktiskt...

Torsdag betydde mellandagsrea så vi köpte äntligen en ny Mikro :-D plus en film (the fast and the furius) och en serie (skål) :-) sen fick jag en pyjamas, underkläder och 2 sportbhar (att sova i) av mamma :-)

Sen mathandel med svägerskan innan vi åkte hem till Karlshamn, lagade pizza och sen snabbt göra sig iordning inför nyårsrevyn :-D höll på att dö av skratt typ xD

Idag jobbar älsklingen och ja får som sagt hålla mig till tvätten... När han kommer hem ska vi till Oskarshamn och överraskad hans farmor över helgen :-) så kommer nog tyvärr inte kunna hålla er uppdaterade :-/

Nåja, nu är nog tvätten klar :-)
Höres <3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards