Alla inlägg den 17 september 2016

Av Sanna - 17 september 2016 21:31


Men fått lite gjort idag iallafall.
Mest disken då bättre än inget :)

Precis gått och lagt mig - fortfarande mätt sen middagen, men ack så gott! <3


smördegsinbakad fläskfilé & pommes


Haha ser inte klokt ut på kort xD
Men så sjukt gott så kan hända att receptet åker upp här - om det är av intresse?

Nehe nu måste jag sova. ..
Godnatt <3 // Sanna

Av Sanna - 17 september 2016 11:44


Och god morgon får man väl säga också :)
Vaknade med ett ryck 5.20 i morse "måste till jobbet, har nästan försovit mig!" Haha tog några sekunder innan jag kopplade att det faktiskt är helg ^^ så somnade om och vaknade först nu vid 11 ^^
behövdes! Har sovit as dåligt på sistone...

Sov bort större delen av gårdagen... :$ somnade på soffan och vaknade runt 8 av att dörren slog igen. "Aja han skulle väl ut till bilen eller nåt"
Så sov lite till innan jag kravlade mig upp och tog hand om tvätten.
När han kom hem visade det sig att han gått till affären och köpt cola x)
Jag var äckligt sugen på chips så fick honom att gå den rundan igen x) fast väl i affären kom jag på en massa annat som behövdes :$
Blev både yoghurt, flingor och bröd med x) så blev inte chips till kvällsmat iallafall ^^


Nehe vad händer idag då? :)
Nått pass borde det bli, och så göra lite nytta kanske...
Åh juste - äta me ja... :$

Men först kaffe!
Puss // Sanna

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards