Alla inlägg den 14 september 2016

Av Sanna - 14 september 2016 21:54


Mja det här med däcken är jag lite osäker på. .. såg ut att vara för stor dimension (haha får isåfall skylla på pappa) men åh andra sidan så är det ingen luft i än och första gången jag gör det själv x) aja, exet får hjälpa mig senare I veckan :$ :p

Men dansen sen! Åh så skoj! :D så skönt att komma dit igen, pepp till tusen! :D modern Fox är ju verkligen fantastiskt skoj <3 och jag får beröm :o
kom underfund med att det är nästan 9 år sen jag dansade 10-dans... så visst finns åtminstone känslan kvar i ryggen ^^

Men är så öm nu x) ovanan innan man kommer in i det igen xD
Som att träningsvärken sen pilates övningarna i måndags inte räcker xD aja, mer träning ska ju vara det bästa mot träningsvärk säger dom ju ;D

Nehe nu måste jag sova ^^ helt slut och tidig uppgång imorgon igen :p

Puss / / Sanna

Av Sanna - 14 september 2016 15:10


... ska man verkligen inte stiga ur sängen...
Fan inte nånting har gått som det ska idag! Blir tokig snart x(

Kom hem för en liten stund sen så ska bara byta slang & däck på nya cykeln innan jag måste äta lite :)


Så äntligen nått positivt idag! <3

O lite dans ikväll med så förhoppningsvis blir åtminstone resten av dagen bra ^^
Fox som står på schemat idag :D

Nehe sätta igång med skönheten ^^
Puss // Sanna

Av Sanna - 14 september 2016 05:22


Ska alldeles strax cykla till jobbet. En kall tur på 5 minuter som man piggnar till bra på :P Tack och lov x)

Fasen vad svår det är att ta sig upp vissa mornar då x( och träningsvärken gör det väl inte lättare precis. .. :/ aja, ska väl kännas att man gjort nytta ;)

Nehe nu måste jag röra på mig!
Puss //Sanna

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards