Alla inlägg den 16 september 2016

Av Sanna - 16 september 2016 17:04


Torsdag och fredag har varit jättekonstiga... inte hungrig o får knappt i mig nått alls. Huvudvärk och humörsvängningar utan dess like... vill bara sova... :$
Tar illa vid mig av vad som och när ja väl lugnat mig så har ja lika lätt för skratt...


Vad hände med vårt fantastiska väder?


Igår beslutade jag mig iallafall för att testa matkasse. Exet får hämta med sig den måndagen den 26e så får vi se om det passar oss.
Vi är ju inte precis så duktiga på det här med mat och matlagning, inspirationen finns liksom inte så slarvas en del... och med tanke på vilka yrken vi har och hur pass aktiv livsstil vi försöker skapa så måste vi ju faktiskt leva på nått annat än pasta eller mackor...

Nehe på tal om mat, kanske skulle förbereda nått... men vad? :$

Puss / / Sanna

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards