Direktlänk till inlägg 10 februari 2014

Sorry!

Av Sanna - 10 februari 2014 13:45

Vet att det var länge sen jag skrev nått sist, men varken hälsan, tiden eller orken har tillåtit det... Sist jag skrev så mådde jag inte bra... Har haft feber och mest bara legat... Sen har man ju både fått tvätta och diska så klart! :-/
Lagom tills jag blev frisk fick jag jobba - 3h bara men ändå! I fredags va det kanske jag ska lägga till :-P

Lördagen började med att jag och älsklingen gav mamma kaffe på sängen och paket (grattis i efterskott älskade mamma! <3) sen spenderade vi Dan på stan Me en vän till mig :-) mycket trevligt - tack E! <3
Har lagt mycket pengar på mig själv på sistone och den här helgen har ju inte precis varit nån skillnad! När jag låg sjuk beställde jag hem lite också :$
Fast å andra sidan, fick också 2 kassar böcker av älsklingens mammas ex (kan ha nämnt honom tidigare som "plastsvärfar" men han är numera alltså hennes ex :-) skit samma ni fattar ändå :-P

Hehe men klart ni får lite bilder på det jag köpt ;-)

Igår hjälpte vi älsklingens syster att flytta, hon är numera sambo :-) grattis!

Idag har jag en del att göra men först frukost :-P <3

tidig alla hjärtans dag present till älsklingen (han valde dom själv - glasunderlägg), några av de böcker jag fick, böcker som jag köpt i lördags, kofta, luvtröja och tshirts från New yorker, klänning från Bikbok och lite som jag beställde hem :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 11 januari 2018 15:08

Vill ju gärna göra om här hemma, o färgpaletten e redan vald! Grått, mossgrönt, mörkbetsat, mässing o svart metall ...

Av Sanna - 8 januari 2018 16:03


Trött, har ont i både skuldra, lår och händer - och spegelbilden tycks göra allt för att håna mig ännu mer!Klippte som vanligt av håret på sidorna häromdagen, men resten behöver jag hjälp med. Mamma har aldrig tid längre o de vänner som lovat hjälpa ...

Av Sanna - 22 oktober 2016 06:31

Legat här snart 1h... men svårt att säga nej till Killen ^^' Vaknade halv 6 så han vaknade ju när jag gick på toa x) så fick lite kvalitetstid med lille gosen ...

Av Sanna - 17 oktober 2016 13:25

Mycket har hänt det här året, och en av grejerna var att jag föll för en kille som sedan kom att te sig som ett svin! Vi blev aldrig tillsammans, för när jag väl fattat vad jag egentligen kände så hade han fallit för en annan (som i sin tur behandlad...

Av Sanna - 17 oktober 2016 11:16

Vill verkligen att han ska lära sig var han bor innan jag släpper honom hur som... Men "selen" är då verkligen inte poppis xD Får bli lite mat sen - inte ens ätit frukost ju... :$ Puss / / Sanna ...

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards