Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Sanna - 20 februari 2014 17:28

Blev vist en jordgubbssmoothie också :-P mumma! <3

halva uppdrucken redan ^^ älsklingen får en liten han också när han kommer hem, om ja Inter hinner ta den först vill säg ;-) <3

Av Sanna - 20 februari 2014 13:00

Efter en tripp till affären slutade det Me blåbärsplättar :-) fast hade bara blandade bär när ja började (nu e de påfyllt ;-) ) så fick bli det :-) extra bär till på tallriken är extra gått :-)

Mumma!<3

Av Sanna - 20 februari 2014 07:07

Nu försvann älsklingen till jobbet igen... :-(
Själv har ja sovit på soffan :-/ fick ett litet mentalt meltdown igårkväll/natt så la mig där istället...
Älsklingen trodde att han kört bort mig från sängen i sömne igen... Det har hänt en gång, men orkade inte gå igenom det där så ja sa bara aaa och sen va det lugnt.
Hatar när han går... Känner mig så älskad framförallt vid morgonmyset! Och lagom tills jag vant mig vid ensamheten så kommer han hem... Fast inte idag förstås... Torsdag=övertid :-( så har jag otur är han inte hemma fören runt 10 ikväll... :'(

Dystert inlägg det här blev då :-/
God morgon på er! <3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards