Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Sanna - 15 februari 2014 23:44

Åkte till scouterna kl 2 för att hugga ved inför måndag, va 4styck så tog bara en halvtimme :-) sen satt vi typ till halv 6 och pratade och åt pizza :-P
Därefter åkte vi till Olofström & svärmor som just nu e barnvakt åt sin dotterdotter :-) mys!
Blev att vi stanna där tills efter Melodifestivalen... Kändes knäppt eftersom ja inte tittat på de på några år men ändå mysigt Me lite fredagsmys :-P

Nä nu ska man väl snart sova... Imon får vi gäster och efter det försvinner jag till Växjö igen så vi får se om ja skriver nått innan måndag kväll :-)

Ha det bra så länge :-)<3

Av Sanna - 15 februari 2014 12:16

Fick kaffe på sängen :-D runt 10 tyckte älsklingen att nu är det dax att gå upp så då fick jag kaffe :-)

Han mår betydligt mycket bättre nu så han ville till 34:ans secondhand så sagt och gjort :-)

Kom därför hem med ett plättjärn :-)
Tydligen just därför han ville dit xD 25 ynka riksdaler gick det på :-) gutt!

Nu måste vi äta :-P
Höres<3

Av Sanna - 15 februari 2014 01:02

Promenaden slutade på citygross efter en runda på H&M (köpte hårfärg :-P ) och försäkringskassan/arbetsförmedlingen :-) älsklingen bad mig köpa filmer och laktosfri mjölk (ska testa och se om det är det som ställer till det för stackaren<3) så han gav mig hans kort men ja va godissugen så gick in en andra gång :-P han hade bett om 4 filmer och ja kom hem Me 8 :-P (alltså borde ju 4 av filmerna va mina eftersom ja tog dom på andra rundan? :-P) skämt åsido, blev nån Svensson Svenssonfilm (han älskar dom ja hatar dom...), Charlies änglar 1&2 (dubbelDVD) och så de 6 filmerna om Annika Bengtsson (nobels testamente mm) :-)
Har hunnit Me 2 av de sistnämnda och bägge Charlies änglar :-) och hävt i mig 2 påsar chips och lite godis :$ gottegris här va det ja!

Gick och la oss för ungefär eb timme sen och som ni kan förstå har ja svårt att somna igen... Har legat och läst lite skvallertidning en stund så ska försöka nu igen...

Iochmed att detta inte blev den AllaHjärtansdag vi hade hoppats på så tog vi bara en allmän mysdag (vilket ni redan räknat ut ;-) ) och ta de planerna en annan dag när älsklingen är frisk igen :-) idag va ju han sjuk och ja har huvudvärk...

Hoppas ni har haft en mysig och kärleksfull dag med nån/några ni tycker extra bra om <3 god natt <3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards