Direktlänk till inlägg 23 december 2014

Update

Av Sanna - 23 december 2014 08:01

Har ju inte skrivit sen första arbetsdagen här... kan inte fatta att tiden har gått så fort!
Jobbade 8.30-17.00 första veckan, trubadurmaraton på fredagskvällen för musikhjälpen, sen jobb på hemköp på lördagen (lucia) 9-17 sen en väldigt lugn årsdag med älsklingen <3 hela 2 år har vi varit tillsammans nu!
Nåja sen jobb igen. Måndag - fredag 7-15.30 Har gått kanon och jag har fått mycket beröm för att ja lär mig snabbt :-)
Så på fredagen blev jag hämtad av älsklingen i stan och for upp till några bekanta i Sävsjö (eller aaa utanför iallafall) lugn helg med världens segaste människor x)

Igår jobbade jag 8.30-17.15, fick skjuts av älsklingen som skulle va skickebud åt sin syster. Sen åkte han till Oskarshamn så får inte se honom fören ikväll :-(
Själv ägnade jag kvällen åt att julstöka med mamma, så skinkan är griljerad och granen är klädd :-p
Det är åtminstone riktigt positivt att äntligen få se honom, men har en Lååång dag framför mig idag!
Först här på Swedol 8.30-17.15, sen snabbt med 4an från samarkand till högstorp för ett pass på hemköp - 18-22.10 lär vara trött ikväll kan ja säg!
Och imorgon - självaste dopparedagen - julafton, jobbar jag 7.30-15 kanske skriver en vända på nån rast men vi får se...

God Jul!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 11 januari 2018 15:08

Vill ju gärna göra om här hemma, o färgpaletten e redan vald! Grått, mossgrönt, mörkbetsat, mässing o svart metall ...

Av Sanna - 8 januari 2018 16:03


Trött, har ont i både skuldra, lår och händer - och spegelbilden tycks göra allt för att håna mig ännu mer!Klippte som vanligt av håret på sidorna häromdagen, men resten behöver jag hjälp med. Mamma har aldrig tid längre o de vänner som lovat hjälpa ...

Av Sanna - 22 oktober 2016 06:31

Legat här snart 1h... men svårt att säga nej till Killen ^^' Vaknade halv 6 så han vaknade ju när jag gick på toa x) så fick lite kvalitetstid med lille gosen ...

Av Sanna - 17 oktober 2016 13:25

Mycket har hänt det här året, och en av grejerna var att jag föll för en kille som sedan kom att te sig som ett svin! Vi blev aldrig tillsammans, för när jag väl fattat vad jag egentligen kände så hade han fallit för en annan (som i sin tur behandlad...

Av Sanna - 17 oktober 2016 11:16

Vill verkligen att han ska lära sig var han bor innan jag släpper honom hur som... Men "selen" är då verkligen inte poppis xD Får bli lite mat sen - inte ens ätit frukost ju... :$ Puss / / Sanna ...

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards