Alla inlägg den 1 december 2014

Av Sanna - 1 december 2014 15:09

Ursäkta röran på bilden

Av Sanna - 1 december 2014 14:52

Tänk vad lätt det egentligen är att få till lite julstämning :-) <3

Av Sanna - 1 december 2014 12:48

Svt har ju i år en som kallas Piratskattens Hemlighet. Den lockade väl egentligen inte vidare mycket då jag tycker att en julkalender ska ha med jul och snö och allt annat sånt att göra... och den här utspelar sig ju i Kroatien (eller något sådant)... Nåja får väl se hur det utvecklar sig, första avsnittet fick mig inte att vilja se mer... men det kanske blir bättre! Är ju trots allt 23 avsnitt till :-)

Sveriges Radios julkalender verkar dock falla mig mer i smaken :-) High Tower heter den och utspelar sig i en svensk liten stad :-p Har faktiskt lite "längtar tills imorgon"-känsla över sig :-p

En sak de bägge kalendrarna har gemensamt är dock att de ska rädda ett ställe :O Den ena ska rädda Orkidéekusten och den andra sitt bostadshus...



fick inte till en enda bra bild...

Nehe, nytta va det ja <3

Av Sanna - 1 december 2014 11:47

Och första December till på köpet :-) Älsklingen ska få sin paketkalender sen och stakarna ska upp :-p Sen ska det bytas sängkläder och gardinerna ska läggas fram så att älsklingen kan stryka dom imon ;-)

Helgen då; fredagen åkte vi till Oskarshamn så lördagen sen ägnade vi åt att hjälpa farmodern storhandla (hon har ju inte kunnat handla alls på ett tag så det började tryta i skåpen...). Väl tillbaka i huset började älsklingen sätta upp stakarna medan farmodern och jag kokte knäck :-D Mumma!
Åkte till svägerskan på kvällen sen, så första advent ägnade vi åt att vara flytthjälp :-)

Nej nu måste jag börja... eller kanske kollar in julkalendern först :-p <3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards