Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Sanna - 26 juni 2013 23:21

Suttit framför samma tvsel ida igen    men har gått riktigt bra   

imon är det upp tidigt, tar 7bussen till stan för att hinna lämna lite grejer på expen... hade annars kunnat ta 8bussen som ida men då hinner ja inte lämna grejerna och ändå va säker på att hinna i tid till Fortnox arena för friskvård    inte taggad alls...   

 

Sen bär det äntligen av till älsklingen   

Men först, dejta kudden!

G'natt   

Av Sanna - 26 juni 2013 15:32

Förta föreläsningen visade sig va ett studiebesök på Öppna Kanalen - lite intresant iaf - och andra en föreläsning av Röda Korset...  

Fick skuts av en "kurs"kompis lr va man ska säg så vi va 3 som åt lunch ihop och sen höll sällskap till centrum igen    alltid trevligt   

 

Nu ska jag me bussen 15,40 till rottne och hämta en grej sen hem till mor och hundarna... Mycket resande fram och tillbaka!    Nåja, time 2 go! Kram

Av Sanna - 26 juni 2013 08:59

Sitter än en gång på expen och fördriver tiden... Dock inte lika länge den här gången    Allt känns finnemang förutom att ja vet att ja kommer spendera störe delen av dagen sittandes på föreläsningar...    igen...


Gårdagen blev lugn    Kom hem runt halv 2 och gick en runda me hundarna. Mys    förutom allt dragande...

Sen in me tvätten innan regnet kom och sen satte ja mig framför tvspelet    gick bara därifrån för att äta och gå ut me vovarna    Hehe ja behövde en slappedag så va gör man   


Ska bara dricka upp kaffet, sen beger ja mig mot musikhuset/BG    Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards