Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Sanna - 24 juni 2013 22:43

Härligt trött i kropp och huvud    Precis vad man vill även efter ett kort (om än effektivt) arbetspass   Dock inte tillräckligt trött för att sova... Ne, dags att göra sig iordning för sängen och höra av sig till älsklingen så kanske man slappnar av tillräcklig   


Skulle ju egentligen åkt ner till honom imon men fick ett veckoschema av Framtid Kronoberg (där jag då e inskriven för jobbsökhjälp lr va man ska säg...) så där sprack det... ska ju inte jobba fören måndag igen så hade då tänkt va hos honom men men... får snällt vänta tills Fredag istället...

 

Längtar

Av Sanna - 24 juni 2013 17:27

Sjukt hungrig, pank och hjälper ju inte precis att man har matbilder i mobilen...   

    mumma...


nåja, ombyte, sen dags att röra sig mot jobbet...

Av Sanna - 24 juni 2013 15:39

Första inlägget så ska hålla mig kort    Sanna heter ja och höll på att säg att ja bor lite varstans... Skriven hos min far i rottne, men e lika mkt hos min mor i Moheda och e självklart så mkt som möjligt hos min underbara pojkvän


Det har varit en relativt lugn dag ida och hoppas på att det fortsätter så... Vaknade för en gångs skull redan klockan 7 och gick ut me hundarna    Mysmorgon alla gånger    Kaffe på Verandan me mor och hennes granne i solskenet innan mor skulle till jobbet och min bror och ja till bussen    Möte på Framtid Kronoberg och sen till af och nu väntar ja på att tiden ska gå... Börjar jobba klockan 19 så e lite ensamtid så att säg.

Sitter i partilokalen där jag även ska sova inatt då sista bussen hem går 22 och ja slutar 10 minuter senare... Jippie... 


Nåja, nått får ja väl försöka hitta på... Höres!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards