Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

God Morgon :)

Av Sanna - 23 juli 2013 10:54

Längesen jag var här nu men har haft fullt ös på annat håll... Sorry!


Men en snabb uppdatering kan jag ju ge   

Har fått ta det väldigt lugnt på friskvården dessa torsdagar då jag har allmänt ont och inte klarar av det jag brukar längre    Sitter 10min i lugnt tempo på cykeln och benet känns som efter 10mil...    Det känns värre än vanligt bara av att gå, och då har jag inte ens sagt hur det är att gå i trappor!   

Känns ju dessutom inte likadant från dag till dag utan självklart är det ibland bättre, ibland sämre   Som vanligt med kronisk smärta med andra ord.    Men envis som man är så vägrar man läkare...   


Sen va jag i Falkenberg på revy; Livat i Parken    Var där med älsklingen och hans släkt. Mysigt   

Åkte bara upp över dan så fick en hel del ensamtid med älsklingen i bilen hem   


Hela den helgen var iof lite dubbelbokad eller va man ska säg...    Fre-sön skulle det va hajk med de nya scouterna    Ganska kul    De fick laga mat överer öppen eld och i trangiakök. De fick göra upp elden och och göra en enorm trefot samt all annan förberedning och annat roligt    På Söndagen fick de dessutom Göra nått ingen utav oss ville... Vi fick åka in till akuten med älsklingen   Jag skulle ha jobbat sön kväll och mån kväll men fick ringa så att de ringde in en vikarie... När han sa att nu åker vi in så blev det en j*vla fart. Svärfar började tömma sin bil och fälla sätet, de andra byggde bår samt var rena änglar mot mig - TACK!  

Men Växjö akutmotagning är ju som den är så vi bad om en förflyttning till Karlskrona. Tur att mamma jobbar med serviceresor annars hade vi fått vänta ännu längre på en resa me ambulans så att han kunde få ligga på bår... Så vi var inom sjukvården eller va man ska säg från typ 15,15 till 01,30... Inget jag vill göra om!


Lillebror avbröt sitt lilla "äventyr" pga detta och jag förstår honom...! Annars har jag väl mest bara jobbat och haft fullt upp... Vet knappt ens själv vad jag har hittat på  

I fredags jobbade jag till 18 så älsklingen hämtade mig och vi har haft en helmysig lugn helg      Älskar honom verkligen!   

Igår jobbade jag 15-22,10 och idag är der minigolf på schemat... inte det roligaste jag vet men skit samma   

 

Sen bild från bröllopet    Min halva av garderoben hos älsklingen    Love it  

Extremt varm dag kräver extrema metoder         I det här fallet betydde det massor med glass och frusna hallon  

Segwaykörning     Gottesugen igen...      Tur att mamma inte hunnit packa upp allt än   Då försvinner ju Chip's faroritplats  

Chap's har ju redan försvunnit för mamma har köpt ny tvbänk... 

Bästa vänner och några utav livets alla små glädjeämnen    Chip, Tess och Sita   


Nu måste jag dock klä mig och äta frukost (iaf kaffe!) för är ganska nyvaken   


Ha en kanondag! - Kram   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 11 januari 2018 15:08

Vill ju gärna göra om här hemma, o färgpaletten e redan vald! Grått, mossgrönt, mörkbetsat, mässing o svart metall ...

Av Sanna - 8 januari 2018 16:03


Trött, har ont i både skuldra, lår och händer - och spegelbilden tycks göra allt för att håna mig ännu mer!Klippte som vanligt av håret på sidorna häromdagen, men resten behöver jag hjälp med. Mamma har aldrig tid längre o de vänner som lovat hjälpa ...

Av Sanna - 22 oktober 2016 06:31

Legat här snart 1h... men svårt att säga nej till Killen ^^' Vaknade halv 6 så han vaknade ju när jag gick på toa x) så fick lite kvalitetstid med lille gosen ...

Av Sanna - 17 oktober 2016 13:25

Mycket har hänt det här året, och en av grejerna var att jag föll för en kille som sedan kom att te sig som ett svin! Vi blev aldrig tillsammans, för när jag väl fattat vad jag egentligen kände så hade han fallit för en annan (som i sin tur behandlad...

Av Sanna - 17 oktober 2016 11:16

Vill verkligen att han ska lära sig var han bor innan jag släpper honom hur som... Men "selen" är då verkligen inte poppis xD Får bli lite mat sen - inte ens ätit frukost ju... :$ Puss / / Sanna ...

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards