Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Sanna - 1 juli 2013 23:13

Men nu är den snart slut    

Pappa var som sagt inte på jobbet och hans lur e fortfarande avstängd... konstigt...    får söka honom på jobbet imon igem innan ja åker hem till honom  

Fick dock tag på en laddare!    En kompis va väldigt snäll och åkte ner till centrum (från typ samma kvarter som där pappa jobbar   ) och lämnade sin så den ska hon få tillbaka imon    

 

Jobbet va helt ok, förutom att kortmaskinen i min kassa la av mitt bland alltihop    Jätteroligt... NOT   

 

Är mitt i sista samtallet för dagen me älsklingen så snart sovdags...   Gonatt  

Av Sanna - 1 juli 2013 10:22

Ingen pappa på jobbet och ingen mobilladdare till min stackars lur...    Den kommer inte överleva natten och frågan är om den gör de även om ja stänger av den medan ja jobbar...    How 2 do How 2do...


Glömde dessutom plånboken så får dra mig ner till centrum igen    Kram

Av Sanna - 1 juli 2013 08:49

Eller hur säger man?   

 

Har försökt nå min far hela gårkvällen och i morse men hans lur e avstängd... Hur ska ja då få tag på min mobilladdare??    Jo ja tar nästa buss upp till hans jobb!   

Så måste nog gå nu, ska försöka hinna skaffa frukost me    Kram

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards