Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Sanna - 14 mars 2015 16:16

Sitter just nu på tåget påväg till Kalmar där jag ska byta till buss mot Oskarshamn :-) blir att spendera helgen med älsklingen, hans farmor, pappa och svägerskan med familj :-) ska bygga golv till förtältet i år igen, fast denna gången ska vi bygga ihop två golv så att "farmor" och särbon kan dela husvagn iår, då de kom underfull med att de ananvände hans husvagn att sova i och om dagarna var de i hennes förtält så i år tänkte de efter :-p

Blev en sjuhelvetes promenad med hundarna igår - på tal om ingenting :-p
En runda som i vanliga fall brukar ta upp mot en halvtimme i normal takt tog knappa 20... de skulle springa halva rundan ungefär, så blev lite intervallträning för min del x)
Jisses, har aldrig varit med om att de skulle hålla sån takt! De stannade bara en varsin gång för att göra sina behov, annars blev d bara tvärnit för att lukta o sen fullt ös igen... :-o
Väl inne igen berömde jag mig själv med lite körsbärstomater, smoothie och chokladpudding (alpro) och pok'emon innan sänggång :-D (ja jag höll mitt löfte om att inte äta efter klockan 8)

Idag var det uppgång kl 8 för kaffe mm och sen iväg till jobbet :-)
Efter jobbet blev det en promenad ner till stationen och satt där ungefär 1h... men nu är jag alltså påväg :-) ska nog ta mig min medhavda smoothie nu...

Höres <3

Allmänt · Jobb · Mat

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards