Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Sanna - 3 juli 2014 09:12

Och förlåt för dålig update!

Sist jag skrev var vi i Karlshamn, så dagen eftet åkte vi till Rottne Me ett stopp i Växjö för ung vänster möte :-)
Var där ända till måndagen och rensade ur garaget - 1.5 släp till skroten... Och satte upp nytt innertak, inneväggar och dörr :-) blev jättefint! Sen passade vi på att slänga ut min bäddsoffa... Så mitt rum såg ut som en camping! Sen passade vi på att få upp min nya lampa :-)

Söndagen kom svägerskan Me sambo och bjöd på grillat! :-) och hjälpte till att sätta in dörren ;-) (är man snickare i grunden så är man)
Höll på att glömma - blev ett ung vänster möte även på söndagen :-) trevligt!

På måndagen däremot så var det vi som hälsade på svägerskan :-) hade Me min gamla studsmatta till lilltjejen :-P så blev inte så lång stund innan vi for tillbaka till Oskarshamn :-)

Så den här veckan har vi lackat bildörren och det tillhörande :-) samt varit lite sociala så klart ;-)

Och imon far vi vidare mot min underbara syster utanför Göteborg! :-D <3

Men nu måste jag ha kaffe :-) höres<3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards