Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Sanna - 12 juni 2014 21:47

Fått mycket gjort idag :-) som jag skrev innan har vi hunnit. Städa badrummet & packa det mesta :-) fast medan ja gjorde det (förutom toan för den fick hjärtat göra ;-) - även Me sin yrsel :$ känner mig lite elak över det men varken min onda hand eller magen ville va Me så att säg :$ ) så kollade han på film :-)
Sen somna ja o sov i hela 2h :$ under tiden fick älsklingen sina grejer packade :-)

Nu har vi dammsugit & skurat badrum, kontor, sovrum och kök :-) så inte lika mycket att göra imon :-)

Har lust att gå och lägga mig igen men borde äta...

Av Sanna - 12 juni 2014 16:17

Vaknade redan kvart i 7 av att sambon ringde jobbet. Han hade nämligen problem Me yrsel redan igår och det blev bara värre under dagen - även att han såg till att få rikligt Me vila och vätska, och han åt ju som han skulle...
Klockan 8 sen ringde han vårdcentralen och fick en tid halv 11.
Så vi började dagen lugnt framför en film... Först "Jonny English" (har för mig att den heter så...) och sen har vi (läs han) kollat igenom nästan alla Annika Bengtsson-filmerna samtidigt som hela badrummet är rent nu (dammsuger och skurar hela lägenheten imorgon) och nästan alla mina grejer inför semestern packade... Det sista åker i först imon då jag behöver det här :-P
Blir mycket att ha med sig för en månad!


Ändå ser det inte mycket ut på bild ;-)
<3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards