Alla inlägg den 3 april 2014

Av Sanna - 3 april 2014 19:00

Ja rubriken säger ju allt :-) hårinpackningen är i och ska snart ur tillochmed :-)
Har redan hunnit duscha (självsagt i sammanhanget) vårdat mina fötter och haft ansiktsmask :-)

Ne nu måste håret sköljas :-) höres<3

Av Sanna - 3 april 2014 12:58

Som ni vet hade jag svårt att somna inatt så vaknade för en liten stund sen... Kaffet snart klart och Project Runway börjar snart :-)
Får se vad den här dagen har att bjuda på :-)

Höres<3



saknar min älskling :-( Chap <3

Av Sanna - 3 april 2014 02:59

Efter ett misslyckat försök att somna började jag kolla smycken på nätet igen, och eftersom tankarna kring om man skulle ta och pierca sig kommit upp i huvudet igen(!) så blev det mer sånna smycken som spökade i huvudet under "fönstershoppandet"...

Är dom inte ursnygga??



Min förkärlek för stjärnor och handklovar syns ;-) rosor funkar alltid, och franska liljan får scouten i mig att bli glad :-)



Nått för dig syrran? ;-)



Fatta att man blir sugen på att pierca sig! :-(

Nehe försöka sig på att somna igen då... Kommer säkert drömma om piercingar ;-)

God natt <3

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards