Alla inlägg den 11 januari 2018

Av Sanna - 11 januari 2018 15:08


Vill ju gärna göra om här hemma, o färgpaletten e redan vald! Grått, mossgrönt, mörkbetsat, mässing o svart metall <3 Låter kanske lite mörkt, men med rätt nyanser kan här bli jättemysigt!
Har ju redan inredning därefter, behöver i princip bara måla om ^^


Självklart kmr ja vid ommålning dra elen snyggare o skaffa ett annat soffbord (detta kommer dock få stå kvar vid fåtöljen tror jag), men annars är ja faktiskt riktigt nöjd ^^,

Sen vet ja ju att hur ja än planerar kmr ja aldrig sluta inkludera 2 saker till - Union Jack och mintgrönt! Det tycks alltid smyga in överallt '^^
Men vissa saker är svåra att låta bli att köpa :D


Haha ja, dille på grönt va d ja '^^ Lagerhaus hade lite väl mkt mintgrönt inne nu... :$ Farligt farligt!
Kortet är för övrigt till lilla mor som fyller år snart, o boken om skägg till lillebror som fyller år i Mars ; ) så lilla fröken shoppahollic har faktiskt tänkt på andra oxå den här gången xD

Men nu borde jag allt äta nått... köttbullar med potatis och gräddsås låter väl inte fel?

Puss/ Sanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej Jag är en glad tjej nära till skratt nästan jämt :) Här kommer min vardag att återspeglas så mycket som möjligt med allt vad det innebär :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards